Informació sobre l'atenció al CAP i la renovació de receptes

Dimarts, 17 de març de 2020

Es recomana evitar les visites presencials al CAP. Podeu trucar per telèfon al 93 728 44 44  o donar-vos d'alta al servei La Meva Salut al telèfon gratuït 900 053 723.

Es recomana evitar les visites presencials al CAP. Per aquest motiu, cal fer les consultes a través del telèfon:

  • Telèfon: 93 728 44 44

També es pot contactar per Internet a través de La Meva Salut (e-consulta). A partir d'avui, per la situació especial d'emergència en que ens trobem, CatSalut permet donar-se d'alta a La meva Salut per telèfon.

Desde La Meva Salut podreu: 

  • Contactar directament amb el vostre metge de primària 
  • Descarregar les vostres receptes 
  • Altres tràmits com consultar història clínica, etc.

Com donar-se d'alta al servei La Meva Salut?

Trucant gratuïtament al 900 053 723 de dilluns a divendres de 8h a 20h

Mesures excepcionals al Parc Tauli

Si teniu dubtes sobre visites, urgències o tractaments al Parc Taulí podeu consultar aquest enllaç o trucar-hi

Com tramito una baixa laboral?

No heu d'anar al CAP. Podeu trucar al vostre centre o tramitar-la a través del canal La Meva Salut. 

Sobre la renovació de receptes: 

Davant la situació d'epidèmia del coronavirus SARS-CoV-2 a Catalunya i amb la voluntat de reforçar l'atenció sanitària no presencial, el Servei Català de la Salut detalla un seguit d'actuacions en relació amb la prestació farmacèutica:

  • Els professionals de la salut dels centres sanitaris, en la mesura que disposin d'eines que els facilitin la detecció de pacients crònics que disposen de plans de medicació a punt de caducar, facilitaran la renovació i lliurament del nou pla de medicació a través de canals d'atenció no presencials. Si us trobeu en aquesta situació us recomanem que truqueu al 93 728 44 44 per avisar i que es puguin fer la renovació abans d'anar a la farmàcia
  • En aquest sentit, es potenciaran les consultes virtuals als centres de salut per a la revisió i renovació de tractaments en recepta electrònica.
  • En cas que el ciutadà no disposi del seu pla de medicació vigent, de forma excepcional es podrà adreçar a la farmàcia amb la targeta sanitària (TSI) vigent i el pla de medicació anterior, on es facilitarà la dispensació de la medicació prescita en recepta electrònica.
  • Es recorda que hi ha la possibilitat d'obtenir el pla de medicació a través de l'espai digital La Meva Salut, en cas que el ciutadà estigui acreditat.

Servei a domicili de les farmàcies per a persones vulnerables al coronavirus

Les dues farmàcies de Polinyà, davant l'evolució de l'epidèmia del coronavirus SARS-CoV-2, han posat a disposició de la gent gran o qualsevol persona que per recomanació del serveis sanitaris sigui aconsellable no sortir de casa, un servei a domicili per recollir la recepta del pacient i portar-li la medicació a casa. 

Contacte de les farmàcies:

Farmàcia D. Vila:

Tel : 93 713 04 63  

Mobil:  628665059   

E-mail:  farmaciavilaterra@mail.com

Farmàcia T. Pérez:

Tel: 93 713 05 17   

Mobil:  628357039   

E-mail: mailfarma@telefonica.net

 

Darrera actualització: 25.03.2020 | 16:39