Comunicació

La regidoria de comunicació té per missió la de dissenyar i garantir canals d'informació i comunicació de qualitat entre l'Ajuntament i la ciutadania; definir i difondre una imatge corporativa que reflecteixi i transmeti els missatges que la corporació ha decidit per tal d'aconseguir una institució ben valorada per la ciutadania, les altres administracions i la societat en general. Les seves funcions principals són:

• Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.
  • Desenvolupar els Plans de Comunicació i imatge atenent a les estratègies i directrius aprovades
  • Disseny i planificació de campanyes d´imatge corporativa
  • Disseny i planificació de campanyes informatives
  • Planificació i elaboració del Butlletí d’informació municipal Polinyà
  • Elaboració i difusió de la informació corporativa i institucional a través del web municipal, xarxes socials i l’app.
  • Coordinació i participació en l´elaboració de suports o materials informatius: díptics, butlletins, cartells, etc.
  • Elaboració de notes i dossiers de premsa i posterior difusió als mitjans de comunicació
  • Disseny i implementació de plans de comunicació relacionats amb accions o esdeveniments concrets
  • Dotar l' Ajuntament de canals de comunicació de qualitat amb la ciutadania.
  • Col·laboració i assessorament en les estratègies de comunicació dels diferents departaments.
  • Assegurar documentació gràfica de qualitat i testimonial sobre l’actualitat de Polinyà a l’Arxiu municipal.

Plaça de la Vila, 1 - 08213 Polinyà
Telèfon: 93 713 02 64
Adreça electrònica: comunicacio@ajpolinya.cat
Horari:
De dilluns a divendres de 9 a 14 h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 08.08.2017 | 13:36