Comunicació
La regidoria de comunicació té per missió la de dissenyar i garantir canals d'informació i comunicació de qualitat entre l'Ajuntament i la ciutadania; definir i difondre una imatge corporativa que reflecteixi i transmeti els missatges que la corporació ha decidit per tal d'aconseguir una institució ben valorada per la ciutadania, les altres administracions i la societat en general. Les seves funcions principals són:
- Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.
- Desenvolupar els Plans de Comunicació i imatge atenent a les estratègies i directrius aprovades
- Disseny i planificació de campanyes d´imatge corporativa
- Disseny i planificació de campanyes informatives
- Planificació i elaboració del Butlletí d’informació municipal Polinyà
- Elaboració i difusió de la informació corporativa i institucional a través del web municipal, xarxes socials i l’app.
- Coordinació i participació en l´elaboració de suports o materials informatius: díptics, butlletins, cartells, etc.
- Elaboració de notes i dossiers de premsa i posterior difusió als mitjans de comunicació
- Disseny i implementació de plans de comunicació relacionats amb accions o esdeveniments concrets
- Dotar l' Ajuntament de canals de comunicació de qualitat amb la ciutadania.
- Col·laboració i assessorament en les estratègies de comunicació dels diferents departaments.
- Assegurar documentació gràfica de qualitat i testimonial sobre l’actualitat de Polinyà a l’Arxiu municipal.