L'Ajuntament ha posat en marxa el servei de recepció de factura electrònica
L'Ajuntament ha posat en marxa el servei de recepció de factura electrònica al qual s'accedeix des de l'apartat de trà mits de la Seu electrònica de la nostra web. La factura electrònica és el document electrònic que conté el mateix tipus d'informació que hi ha en una factura tradicional, que es transmet a través de mitjans electrònics i que comporta una sèrie de beneficis pels nostres proveïdors com també per a l'ajuntament ja que permet el seu registre automà tic.
Els principals beneficis són:
Intercanvi de la informació sense error entre l'Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destà per mitjans electrònics sense cap tipus d'entrada manual)
Registre d'entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini mà xim de 24h des del seu lliurament, aixà com la reducció dels temps de tramitació.
Els proveïdors disposen de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l'inici de còmput dels terminis de cobrament.
Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.