L’Ajuntament de Polinyà posa en funcionament l’Oficina d’Atenció Ciutadana
L’OAC permetrà centralitzar encara més els tràmits i gestions que presta l’Ajuntament.
L’Ajuntament de Polinyà inaugura la nova Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) ubicada a la recepció de l’Ajuntament (plaça de la Vila, 1). Amb aquest servei l’administració local vol aconseguir una relació amb la ciutadania més àgil i simplificada. Actualment l’espai compta amb tres taules d’atenció a l’usuari.
Amb aquesta nova OAC els veïns de Polinyà tenen la major part dels serveis municipals en un espai únic amb l’objectiu de fer una administració més eficient, pròxima i oberta per a la ciutadania.
L’OAC ha incorporat nous mitjans materials que van des d’equips informàtics renovats fins a escàners per a la digitalització de documents i tauletes per a la signatura digital.
Quins tràmits es duran a terme?
- Atenció a la ciutadania (presencial, telefònica i telemàtica).
- Registre d’entrada de documents.
- Finestreta única: presentació de documents a altres administracions.
- Padró d’habitants.
- Informació general i inici de tràmits d’altres departaments (permisos d’obres, cementiri, mercat, habitatge i serveis econòmics).
Atenció amb cita prèvia
La ciutadania que necessiti ser atesa a l’OAC haurà de demanar cita prèvia:
- En línia a polinya.cat/citaprevia
- Al telèfon 93 713 02 64 (extensió 1)
L’horari de l’OAC és de dilluns a divendres de 9 a 14h i les tardes de dilluns i dimecres de 16 a 19h. Els mesos d’estiu (del 15 de juny al 15 de setembre ambdós inclosos), Setmana Santa i Nadal romandrà tancada a les tardes. Fora d’aquest horari la ciutadania té l’opció de fer servir la seu electrònica de l’Ajuntament que està en funcionament des del juny del 2020.