FMPOLINYÀ 26: Monòleg amb Jordi Merca. Jo vaig sobreviure a l'EGB
Dissabte, 4 de juliol de 2026 de 21:30h a 23:00h
Ets de la generació EGB? Amb aquest espectacle reviuràs la dècada dels 80!
El show d'humor perfecte per a tots aquells que vàreu patir aquella maleïda època.
Adreça:
Plaça de la Vila
Darrera actualització: 11.06.2026 | 13:42