Avís a les persones afectades pel tancament de les clíniques dentals FunnyDent

Dimarts, 2 de febrer de 2016 a les 00:00
Recomanacions dels passos a seguir en cas d'estar-ne afectat
Recomanem a totes aquelles persones veïnes de Polinyà que heu contractat un tractament en una de les clíniques dentals FunnyDent, ubicades a Sabadell i Mataró (tancades sense avís previ), i que heu pagat la totalitat o una part de l'import del tractament, sense que us hagin acabat de prestar el servei, que:

- Recopileu tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contractes, factures...) i, atesa l'evolució dels esdeveniments, presenteu una denúncia davant la Policia Local de Polinyà.

- Si heu finançat el pagament (crèdit al consum):

1. Dirigiu-vos a l'entitat financera que us ha concedit el préstec per demanar-ne l'anul·lació per incompliment del contracte (no us han prestat el servei complet).

2. Si a l’entitat bancària no volen atendre la vostra sol·licitud d'anul·lació dels càrrecs pendents de pagament, demaneu un full oficial de queixa, reclamació i denúncia i presenteu-lo, degudament emplenat, a la pròpia entitat de crèdit.

3. Si heu pagat amb targeta de crèdit, dirigiu-vos a la vostra entitat de crèdit per demanar l'anul·lació del càrrec i el corresponent reemborsament al vostre compte.

En tots els casos, també podeu demanar l'assessorament d'una associació de consumidors.

Una vegada fetes les gestions que recomana l’Agència Catalana de Consum, en el cas que les entitats financeres no vulguin anul·lar el crèdit, us podeu adreçar a l’Oficina de Consum de l’Ajuntament per iniciar la reclamació.

Adreça de l'Oficina de Consum de l'Ajuntament:

C. Onze de setembre, 17
Telèfon: 93 713 01 41


Podeu consultar més informació al respecte al web de l'Agència Catalana de Consum
Darrera actualització: 02.02.2016 | 03:24