Informa’t sobre com aconseguir i fer servir la signatura digital: sessió formativa per a les entitats
L’ús del certificat digital és obligatori per demanar subvencions i realitzar altres gestions habituals.
Totes les entitats estan obligades, per llei, a tenir un certificat digital que les identifiqui. Aquest certificat és indispensable per tal de sol·licitar subvencions a qualsevol administració pública, també a l’Ajuntament. També és necessari per fer altres gestions habituals i importants en el dia a dia de l’entitat.
No sabeu com obtenir el certificat?
Per tal de facilitar el procés d’obtenció del certificat digital, l’Ajuntament ha programat una sessió formativa a càrrec d’una empresa especialitzada en la gestió de fundacions i associacions per explicar quins són els passos a fer. Aquesta sessió tindrà lloc el 22 de setembre d’11 a 13 h, al Roure i totes les entitats del municipi hi han estat convocades.
Per a iniciar el tràmit d’obtenció del certificat digital és molt important que l’entitat hagi comunicat oficialment els/les membres de la junta actual. En el cas que hagueu canviat o modificat la junta i no hagueu fet la comunicació oficial, ho podeu fer en els següents enllaços:
- Quan una entitat (no esportiva) vol modificar total o parcialment els/les membres de la junta, pot fer-ho en aquest enllaç de manera online.
- Quan una entitat (no esportiva) vol demanar el certificat de quins membres de la junta consten inscrits a la generalitat, pot fer-ho online a través d'aquest enllaç.
- Les entitats esportives que vulgueu modificar total o parcialment els membres de la junta ho haureu de fer presencialment. En aquest enllaç hi trobareu els passos a seguir i a on dirigir-vos.
- Si una entitat esportiva vol demanar el certificat de quins membres de la junta consten inscrits a la generalitat: cal demanar un certificat d’entitat i del president a ree.cce.presidencia@gencat.cat