Contactar  |  Mapa web   |

Cerca avançada

Dilluns, 2 d'octubre del 2017
Comunicat de l'Alcalde sobre la jornada de l'1 d'octubre

Durant el dia d’ahir una gran quantitat de polinyanencs i polinyanenques es van mobilitzar a la nostra vila en el referèndum convocat per la Generalitat. Vull celebrar que la jornada es desenvolupés amb normalitat i expressar el meu més profund respecte per les seves posicions i opinions.

A la resta del país, però, es van viure moments de tensió degut a unes càrregues policials totalment injustificades i desproporcionades. Vull condemnar sense pal·liatius l’actuació de les forces i cossos de seguretat que, en cap cas, van seguir els principis de congruència, proporcionalitat i oportunitat.

Aquestes imatges ens fan sentir a tots vergonya. Actuar a cop de porra contra una ciutadania que s’expressa pacíficament no és mai el camí i no fa més que allunyar una solució al conflicte. Més enllà de les meves opinions personals, el que tinc clar és que la pluralitat del nostre país passa pel més escrupolós respecte a la llibertat d’expressió.

Javier Silva Pérez
Alcalde de Polinyà